söndag 6 juni 2010

Bada bada bada!

Eftersom jag just ni sitter på Ts Ipod (Ipod) så skriver jag inte det saftiga upplägg jag har på lager från min Sthlm trip. Som sann bloggare har jag tom skrivit anteckningar till detta inlägg (känner att jag bygger upp pressen på mig själv)

Det blir istället en dags uppdate, dagen har spenderats grillandes vid en sjö med S, Am och Y. Efter att S kommit på att hon glömt grillen och vi åkt och köpt en ny gör vi ett tappert försök med grill nr2 med våra ynka två tändstickor vi har kvar.Då den dör efter 10min får vi tillslut hjälp av en vänlig man som dränker den stackars grillen i tändvätska. Efter den lyckade korvgrillningen bestämmer jag och Y oss för att bada, underbart! Nu är det verkligen verkligen sommar!

Kärlek Becka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar