lördag 26 juni 2010

Fest i dagarna tre!

Glad midsommar allihopa! Hoppas alla haft en underbar dag/helg och njutit av det uuuuunderbara vädret!

Själv har jag haft en rolig midsommar som vanligt, om inte något avslagen. Det började helt enkelt med smygstart på torsdagen då min syster yster fyllde 15! (GRATTIS babe) Tacomiddag med familjen och lite släkt.

Fredagen följde med en stor 60års fest för min kära morbror. Eftersom det fortfarande händer att  vi pratar om 50års festen så förstår ni kanske att förväntningarna var höga, och vi blev inte besvikna. Själv fick jag hjälpa till med en del doande och sjungande. Det är faktiskt enda gången som jag någonsin varit, och erkände, att jag var fullare än min kära kusin, den ena av dem...

Så följde midsommar och hela släkten med en del vänner flyttade sig från Halland till Bohuslän. Då alla inte mådde på topp blev det ingen dans eller midnattsdopp (dock dagen efter dopp) men det spelades allt kubb och irländsk julafton!

Som ni förstår är vi alla helt slut och dagen har tillbringats med att ligga i solen och göra absolut inget alls! Underbart!

Massor med midsommar kärlek Becka

1 kommentar:

  1. Förstår att det blev lite mycket. Tydligen tappade du kollen på dagarna redan mitt i veckan. Midsommarafton är faktiskt alltid på en fredag varför Kjell fyllde 60 på torsdagen och lillasysters kalas var på onsdagen! på lördagen firade Kjell och Elisabeth sin 30 åriga bröllopsdag (pärlbröllop!). Idag, onsdag, hade vi ytterlgiare en angenäm födelsedag med släkten! Juni är härligt!

    SvaraRadera