tisdag 28 december 2010

mellaninköp?

Som kvinna är jag nog programmerad att från en tidig ålder inte bara uppskatta jul och nyår som högtider såhär i slutet av året utan att även se den tredje. så som många år tidigare slog jag mig loss från juldagens dimma och tvingade mig själv upp ur sängen på annandagen, infann mig på stan kl10, för att börja fira den 3e, Mellandagsrean!

Gjorde några riktigt fina fynd och de mesta var faktiskt sånt som jag behövde! Några tips om ni inte vart inne och kollat ännu: Massimo Dutti, Twist & Tango (de har ju även en outletbutik i haga, inte vart där och kollat men kan vara värt en sväng) och en trevlig butik på hörnet av Södra Larmgatan och Lilla Korsgatan, Sally Jones. Inte handlat där innan då de har ett lite dyrare utbud (bla uuunderbara marc jacobs väskor) men helt klart en sväng om på rean!

Mitt bästa tips är dock till er med skostorlek 37 som som gillar replay och högklackat. På freeport säljer scorett just nu ut en jättefin provkollektion från just Replay från 600:-, önskar att jag hade minde fötter!

love Becka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar