onsdag 2 december 2009

Inte fötter men skor...

Jag skall inte köpa ett enda par skor till, förutom de jag inhandlade idag. Och förrutom typ tre modeller till jag "behöver". Grejen är att det slutar alltid med att jag köper pumps, högklackade sådanna. Jag har galet många, men tycker inte att jag har några.

Saken är att jag behöver ofta handla annat, men det slutar alltid med att jag handlar skor, som jag vid den här årstiden inte kan använda ändå. T, världens bästa pojkvän som han är, klagar faktiskt inte ens på att jag köper fler, bara pikar mig lite.

Vi hade en diskussion idag om tjejer och deras fetischer, för ja, jag skulle nog säga att jag som så många andra tjejer, har en (icke sexuell) fetisch till skor. E tex handlade nästan bara kjolar ett tag och andra av mina vänner hade andra saker som de "snöat in på". Så varför detta behov? Och varför är jag så lycklig när jag köpt ett par nya skor att jag ställer fram dem och tittar på dem varje dag, trots att jag inte kan använda dem??

Visst är jag (som tur är) inte som alla andra, men om någon kan komma på orsaken till min obsession så säg gärna till. Det sjuka är att jag inte ens gillar fötter..

kärlek kärlek kärlek Becka

3 kommentarer:

  1. Ja skor, denna stora Kärlek till dom!! ja Älskar skor, vet dock inte alltid till vilket tillfälle/ när ja "behöver"/skall använda dom, dom bara finns där!! kramar å sov gott

    SvaraRadera
  2. När ska du använda det och med vad? har man ett bra svar kan man med gott samvete köpa "tinget". Sen e frågan vad ett bra svar e?! kanske...jag ska titta på det innan jag går och lägger mig? ;)

    SvaraRadera
  3. glöm inte att man kan klappa på dem med!!

    SvaraRadera