tisdag 1 december 2009

Borde män vara mer som Italienare??

En svensk man, bjuder sällan tjejen på en drink på krogen. Är oftast inte mer uppvaktande än vad han behöver och håller som regel stenhårt på 48h regeln, åt fel håll!! (dvs, hör INTE av dig inom 48h) Nej svenskar vill oftast inte ha ärliga tjejer som säger vad de vill, tro mig, jag har skrämt iväg så många.

Så ser vi tex till en Italiensk man (med tanke på att vi har en kypare som jag tror bara låtsas vara italienare på hotellet). De överröser oftast sitt mål med komplimanger (han har nog siktat in sig på många i laget), bjuder gärna på mat (jag fick en extra huvudrätt idag, haha), av erfarenhet (sedan tidigare) är de helt enkelt mer uppvaktande.

Nämde min teori för E, och visst vill alla (de flesta) kvinnor bli swept off their feet, men sedan vill nog de felsta ha en stabil lite lugnare kille. Så rätta mig om jag har fel, men vår slutsats, även om dessa beskrivningar stämmer in på en rad nationaliteter, var att han borde börja som en italienare, och sluta som en svensk.


Förövrigt har vi numera snö snö snö i Seefeld och jag ber om ursäkt för de sinande inläggen, orkar inte alltid fundera på världsliga ting...

Massor med kärlek, Becka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar