onsdag 16 december 2009

Vad är väl en bal på slottet

I helgen hölls den första Surprise balen i, förhoppningsvis, en rad av många. Som en av de tre arrangörerna var det mycket att göra, speciellt som vi precis kommit hem från Österrike. Så, jag tänkte dela med mig lite tips när du skall planera en bal..
  • Försök att skicka ut inbjudningarna innan o.s.a datumet
  • Var inte bortrest de två sista veckorna innan arrangemanget
  • Få inte för dig att göra skridskoformade pepparkakor för hand till alla gäster
  • Gör bordsplaceringen innan sista dagen
  • Bestäm dig för vad du ska ha på dig i god tid innan så du hinner göra de sista eventuella förändringarna i tid

Eftersom jag inte riktigt lyckades med något av ovanstående så var det stressiga två dagar innan balen men resultatet blev bra och vi njöt ännu en gång av en rolig kväll med världens bästa tjejer, och några helt ok killar ;P haha!

Kärlek (och jag har fått intrycket att några lärt sig lte av föregående inlägg, BRA ;) )

Becka

3 kommentarer:

  1. helt underbar kväll, mkt mkt trevligt!!
    måste säga att du såg underbar ut!! så känn ingen stress för de =O)
    grymt jobbat oxå!!!

    SvaraRadera
  2. Allt var perfekt vännen! Tack för en fantastisk kväll;) <3

    SvaraRadera
  3. Just det ja! Här har jag glömt att tacka värdinnan för en riktigt härlig kväll! Riktigt bra jobbat och sen kan jag bara hålla med de två föregående talarna:)

    SvaraRadera