torsdag 10 december 2009

Mannen, myten, legenden...

Påväg hem igen från världens bästa läger med världens bästa tjejer!(hemma när detta läggs upp)

Jag har dock fått en del klagomål de senaste dygnen då det tycks att jag uppdaterat bloggen för sällan under denna resa. Så, nu tänkte jag skriva ännu ett så kallat S-trycker-upp-sig-mot-fönstret-inlägg. Jag har kommit fram till att min blogg inte är S vänlig, men hon är nog redan addicted så då får hon skylla sig själv!

Dagens ämne blir morderna gentlemen. För dagens gentlemen är inte de som lägger sin kappa på gatan så man ska slippa gå i en pöl, eller de som drar ut stolen varje gång man sätter sig och ställer sig upp varje gång man går från bordet som sig bör. Nej, dessa män är inte längre gentlemen utan legender.

Ett vida omtalat fenomen bland många av mina tjejkompisar är det att när man är med en kille, och han är klar, så är DET inte klart bara därför (tror att ni kan gissa vad det handlar om). Killar har som bekant oftast mycket lättare att komma än vi tjejer och jag vet faktiskt inte om det handlar om att de är lata, de tror att vi är nöjda och automatiskt kommer bara för att de gör det eller om de bara glömmer bort oss, men vi har faktiskt inte sex bara för att tillfredställa er…
Jag tror dessutom att de flesta tjejer har lite svårt för att ta för sig, mängden av oss kan nog inte utbrista till one-nighten att hallå! Jag är inte klar så sätt igång och jobba! Dock är lösningen på problemet enkel, visst den kanske inte kan prestera mer, men du har händer!

Detta problem har jag förstått även förekommer I förhållanden och lösningen är även här väldigt enkel. Visst skall du inte behöva be honom om det (man behöver ju inte dirket vara tankeläsare eller geni för att inse att man skall fortsätta) men gör han inte det, så lär honom! Jag menar, hur svårt det än är att säga till, är det ännu svårare att ha ett förhållande där man aldrig kommer…

1 kommentar:

  1. HAHA, inte S-vänlig :) Men det var ju iaf snällt av dig att du varnade i början av ditt inlägg!

    SvaraRadera