onsdag 26 maj 2010

sex and the P3

Jag pratade med min mamma på telefon häromdagen och då började hon samtalet med att skälla på mig. Inte för de gamla sakerna, "du har inte ställt in disken! Städa ditt rum! Gå inte ut med kalla kläder!" Nej, nu skällde hon på mig pga av ett gammalt blogginlägg; "Man får inte sexstrejka! Det är inte snällt och så gör man inte!" inte för att jag tyckte det var så hemskt... men hon är väl rädd att jag skall bli som "hon från let's dance" som de säger i tv4 reklamen... eller mamma?

När vi ändå är inne på ämnet sex så kan jag ju påpeka att det är ett ämne som använts flitigt på P3 de två senaste dagarna. Själv är jag ingen big fan av P3, T lyssnar på det ibland när han jobbar hemma för att slippa reklamerna. Så nu är andra dagen jag sitter och hör på sexdisskussioner på radio. och jag uppskattar det inte så mycket som man kunde trott. Programmet igår var iof roligt när folk ringde in och berättade konstiga/pinsamma sexminnen. Nu handlar det om en sexleksaksdesign utställning i Sthlm. Intressant men framförandet kunde vart bättre om jag får säga mitt. Det jag fastnade för var dock det faktum att de flesta dildodesigners i Sverige är män, kanske är en karriär man borde satsa på för att jämna ut lite?

Ett annat sexigt faktum är att vårens stora premiär är imorgon; SEX and the CITY 2!! boka in!!

kärlek Becka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar