onsdag 12 maj 2010

Världens bästa deal.!!

(som sagt., blir inte mkt skrivet utan internet)

Som några av er vet så snusar T, till mitt stora förtret. Han snusar just nu inte ens rapé utan någon annan billig skit. Vissa kanske skulle säga skyll dig själv, då jag faktiskt ett tag försökte få honom att börja igen. Men när det väl kom till kritan så ville jag faktiskt inte att han skulle börja stoppa in de små påsarna igen. Det var ok när det var Onico och ingen nikotin, men big no no till riktigt snus!

Nu är han iaf än en gång fast, och trots att jag hotat med både det ena och andra om han inte slutar, så håller han fortfarande på (visserligen har han trappat ner). Så när vi var på maxi i förra veckan slogs jag av plötslig inspiration. Nya dealen är alltså att varje gång han köper en snusdosa, så skall han köpa en trisslott till mig. (nu påstår helt plötsligt MM! att detta var hennes idé eftersom hon gjort så med sitt ex, men vem tror ni mest på..?!)

Och, den bästa grejen är, att om jag vinner riktigt stort, vad riktigt stort är bestämmer han, så måste han sluta för att vi ska dela på det. Annars så får jag allt :) och om han slutar men fuskar så får jag 1000kr i straff för varje prilla.

Än så länge har jag vunnit 75kr...

3 kommentarer:

  1. Frågan är om jag inte tror mer på MM, det låter som en alldeles för bra ide för att komma från dig becka :)

    SvaraRadera