fredag 28 maj 2010

Jolie and Justin

Just nu går Justin Timberlakes senaste, fast fortfarande gamla, CD på högvarv. Så härom veckan tog jag mitt beslut och åkte hem och berättade för T. Jag har hittat mitt frikort! Konversationen löd följande
- Älskling, jag vet vem mitt frikort är, Justin Timberlake. (som ni kanske förstår var det jag som sa det)
-Mhm, kommer han till sverige snart eller?
-Nej, och egentligen är han inte så snygg, men vem som helst måste ju släppa till för en kille som kan skriva som han gör om tjejer. (en liten pik på att jag minsann aldrig ens fått ett alla hjärtansdags kort av honom...)
-Ok.... (en stunds tänkande varpå jag förvänade mig att få reda på hans val) Ebecka...vem är mitt frikort? frågar han istället.
-Angelina Jolie älskling (måste vara den snyggaste någonsin)
(tänker)
-Ok.

Så, det gick ju smärtfritt, jag fick bestämma båda! blir det bättre än så...? (Dock sjukt smart move av honom som slipper hela diskussionen om tjejen han valde är snyggare än mig....kaske var det han tänkte på...)
love Becks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar