måndag 3 maj 2010

Äntligen!

Äntligen skriver jag igen! Det var alldeles för länge sedan sist, jag vet. Hänt så mycket sen sist. Fått kvalitetstid med även E, så jag har one on one tid med S innestående :) S har äntligen kommit hem från Nice, dock för en vecka sedan.

jag har tex skaffat mig ett par glasögon, som jag ska ha när jag läser även om mitt synfel ligger på långt håll. Det är ett par svarta, stora, feta pilotstyle bågar som är så olikt mig, but I love.

En prestation att skryta med är att jag fick med mig 4 sthlmare på cortegén, en av årets bästa traditioner. de gav dock upp efter halva och länmade mig i regnet ;)

Dessutom så har M hunnit fylla 25, vilket firades med dunder och brak. Har faktiskt varit ute 2 nätter i rad denna vecka, kan inte komma ihåg när det hände sist!
M var i vilket fall kalas i lördags och slängde ur sig kommentarer som; T, vill du fortfarande ha min morsas nummer?
vet inte hur det skall tolkas :)

har allt som allt varit en grym vecka, dock saknat att skriva så mkt att jag börjat tänka i skrift, men som folk brukar säga till mig, jag är knäpp!

kärlek Becks

1 kommentar: