måndag 4 januari 2010

inget kul

Sjuk sjuk, och så uttråkad. Dock har jag precis fått min nya mobil, en HTC Hero , men då jag inte har internet på den ännu så är det inte lika kul. har även lyckars smitta T så vi har bara vart hemma och inte gjort ett skit hela dagen. Detta skulle vanligtvis varit roligt men då vi båda mår dåligt så orkar vi inte göra ngt, inte ens gå på en promenad.

Jag har inget klokt att skriva idag (om jag någonsin har det :p) inte lyckats synka mina kontakter med mobilen heller, så skickar ni sms skriv vem det är från.

Håll tummarna för att jag blir frisk snart, om inte annat så jag får lite inspiration att skriva från!

kärlek Becka

2 kommentarer:

  1. Krya på er båda två!! Sjuka har ni inte tid att vara!! :P

    SvaraRadera
  2. Vi saknar dig Beckis!
    <3

    SvaraRadera