fredag 1 januari 2010

GOTT NYTT ÅR!

Ett nytt år, ett nytt decennium, en ny start!
Varje nyår brukar jag tänka bakåt på det gångna året och komma ihåg de bästa stunderna. Självklart är det enklast att se det som hänt senast, därför får jag alltid tänka efter ett tag, men här kommer den, listan på några av mina highlights under året;



  • Alla underbara vänner, gamla och nya som jag kommit så mycket närmare.

  • Fontänbad i Zagreb!

  • En underbar resa till Turkiet med världens bästa man.

  • mammas stora 50-års fest.

  • Jag har fått ett jobb (vilket är en klar förbättring då jag inte fick ngt sommarjobb)

  • Vår underbara underbara katt Tillta.

  • Alla mina pojkar på Chalmers.

  • Den där kvällen med E på tjörns klippor

  • Jätte jätte brunchen jag och T hade

  • Midsommar!!

  • Påskafton och påskdagen på landet med mina underbara syskon.

  • Boråsdjurpark överraskningen T gjorde för mig.

  • Att lägenheten är så fin och att jag bor där med min bästa vän.

Men nu är det ett nytt år och nya saker att se fram emot. Det började perfekt med många nära vänner och en väldigt god middag. Tack alla för igår, mycket mycket kärlek och hopp om en perfekt nytt år, Becka


4 kommentarer:

  1. anonym? det var det värsta, en hemlig beundrare ;)

    SvaraRadera
  2. Spännande..!
    Du är grym!
    Love u!

    SvaraRadera
  3. Tack för en kanon middag och en trevlig nyår!

    SvaraRadera