tisdag 5 januari 2010

Materiell lycka, SW feber och tillfrisknande

Materiell lycka! Jag vet att men inte "ska" bli överlycklig av en ny telefon, men HTC Hero är heeelt fantastisk. Får kort på alla mina kontakter bara genom att länka dem till Facebook, så enkelt och så smart! Kan inte låta bli att greja med den hela tiden, tyvärr får jag lite lite medelanden för tillfället (liten hint ;p ) och eftersom jag inte har Internet till den när jag inte är i huset kan jag inte göra så mycket mer än att prova alla inställningar om och om igen.

Febern har försvunnit och jag har nästan inte ont i halsen längre (skall tom gå på lite imorgon) men har däremot slagits av star wars feber! De har visat alla (den sista går imorgon) på 4an de senaste dagarna och jag har fastnat helt, har ju inte gjort så mycket mer än att ligga i soffan. Jag är helt fascinerad av hur bra de fått filmerna att gå ihop! Även insett att om det är någon av mig och T som är Star wars nörd så är det jag, han har knappt sett filmerna! (har en känsla av att det är här S hade sagt "det har inte jag heller")Inte träffat bilen ordentligt på så länge så jag kommer knappt ihåg längre!

Annars är jag väldigt besviken på att de inte visar "trettondagsafton" ikväll, är ju lite av en tradition. Som ni ser så har jag inte fått så mkt mer inspiration idag, trots att jag faktiskt varit utanför lägenheten.

Massor med kärlek, Becka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar