onsdag 18 november 2009

En pepparkaka mr Holmes?

Precis hemkommen från jobbet. Tagit fram lussekatter ur frysen (nej, inte förra årets), bakar pepparkakor, skall köpa julmust och har tagit fram vår nya adventsljusstake. helt enkelt så skall jag överraska T med lite julmys på vår gemensamma day off :)

från det ena till det andra, känner mig lite som Katie Holmes i mitt nya hår. Bortsett från att jag saknar hennes underbara kindben och aldrig skulle få för mig att få barn med någon som tänker äta upp moderkakan efter förlossningen. Ok, finns typ inga likheter mellan mig och mrs Holmes, men jag är fortfarande så ovan vid håret att jag är helt fixerad :P

Nej, tillbaka till pepparkaksbaket. skriver nog igen senare!!

kärlek

2 kommentarer:

  1. ååå ja vill oxå ha!! men du vet har man bakat måste bilen få smaka!!!!! å på tal om igår, du är as het vännen =O)

    SvaraRadera
  2. men nu är de slut!! har du kunnat ta upp det bra? hur blir det imorgon? smsa mig!!

    SvaraRadera