söndag 15 november 2009

Voulez vous?

Premiär idag för oss på liseberg. Det gick bra förutom att jag tappade bort en rad och musiken hackade,hehe, men gud så kul det var!! Vill göra det igen direkt.

Nu efter har jag kollat på film med E, behövs lite tjejkväll ibland så det var underbart :) släppte av henne hos hennes pojke Mi på vägen hem. Och där har vi en smidig övergång till "dagens ämne", min match making fetisch

Jag tar nämligen på mig lite av äran för hennes förhållande. Träffade Mi på en fest och tyckte direkt att de passade perfekt och mer rätt kunde jag inte ha, de kilar numera stadigt. Dock börjar alla mina killförslag till olika tjejvänner bli mer en epidemi än en hjälp. Visst så uppskattas det av några och resten skrattar åt mig, jag kan bara inte stoppa mig själv.

Inte för att jag bara vill ha vänner som är i förhållanden (vi har faktiskt par att gå på dubbeldate med). nej det är för att jag tror löjligt mycket på kärlek, jag vet att jag har hittat rätt och jag vet vad det kan göra för en. Så tyvärr tror jag inte jag kommer kunna sluta, jag är som Evan McGregor i Moulin Rouge, "all you need is love"...

4 kommentarer:

  1. underbar inställning!

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare! Haha snart (om typ en månad) kommer vi veta mer om din success rate;) (Å då handlar det ju inte om mig å Mi). Ps: Bästa filmen!

    SvaraRadera
  3. hej baby!
    jag tycker det är jätte underhållande att läsa dina texter när jag nu missar våra fantastiska samtal i bilen. keep up the good work!
    saknar dig och alla!
    puss s

    SvaraRadera
  4. Hihi, hörde allt dig å Mimmi snacka nåt om en blogg på träningen.. så nu har jag snokat mig hit =)

    SvaraRadera