fredag 13 november 2009

Solarie vs. spray tan

Tacosen uppäten och filmen är slut, vad skall jag annars göra en fredagskväll om inte skriva i min nya blogg??

Jag har tänkt och kommit fram till (vilket jag iof inte behövde tänka för att komma fram till) vissa saker som man inte kommer kunna läsa om här. Tex kommer det inte förekomma någon läppförstoring (om inte "E" bestämmer sig för att få fler fläskläppar), kan nog ganska säkert säga inga förstoringar av något slag... Jag kommer med största sannolikhet inte heller skriva om solarie vs spray tan eller börja dilla om massa nyttig mat och dissa cola...

Det jag dock antagligen kommer skriva om är (ingen överraskning här inte) sex. för alla som känner mig är detta, som sagt, ingen big surprise. Eftersom jag dock lagt ut länken till denna sida på FB (jag kommer inte orka skriva facebook, och "S", jag vägrar skriva fejan) så kommer väl hela min släkt tillslut hitta hit, vilket innebär att jag skall försöka skriva diskret. Har en känsla av att iaf några bara väntar på att jag skall misslyckas ;) om de ens tror att jag klarar en dag.

Hade tänkt skriva mer, men blir så himla långt då så får hålla mig med alla mina reflektioner över mitt relationssamtal med "M" och "E" tills imorgon ;) Annars har jag en känsla av att folk inte orkar läsa, haha.

Nu blir det snart sova, massor med kärlek, Becks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar