onsdag 25 november 2009

Testestoronskolan

Sitter i skolan och det känns faktiskt som hemma att komma hit och hänga med gubbarna. Inte själva skolan, utan sällskapet. Precis käkat lunch med och fyllt på testestoronlagret vilket kanske kan vara behövligt inför två veckor borta med bara tjejer ;)

Saknar faktiskt att komma hit och umgås, hinns inte med så mkt just nu mellan jobb och träning. Känner mig, och tror att jag ses, som en av grabbarna snarare än en mö i högklackat. Dock behövs klackarna ibland för att inte försvinnna för långt in i, jag vill skriva matchokulturen men vet inte riktigt om något sådant existerar här, men för att inte försvinna för långt in i det pojkiga. (älskar ordet pojke)

Nej här gäller mer en kom-som-du-e-var-som-du-e-kultur vilket är jävligt gött. Så nu sitter jag här och borde plugga medans mina pojkar(brukar kalla dem det men vet inte om de är medvetna om det) faktiskt börjat plugga.

Får se om jag får tummen ur.. någon här borde ju ha en piska..

kärlek Becka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar