torsdag 19 november 2009

Historien om A (och varför he's ass kissing T i kommentaren nedan)

Det var en gång en ganska... gammal knutby bo. Inte för att han kom från metropolen knutby, utan för att vi helt enkelt inte bryr oss så det låter lite mer spännande. Han flyttade, till västkustbornas stora förtret, till stora staden Göteborg. Det var en tuff period av missförstånd då ingen fattade vad han sa, ända tills en väldigt snäll flicka (jag) förbarmade sig över honom.

Min och A's relation tar fart när vi båda började chalmers och hjälpte till på en fest tillsammans. Eftersom A som sagt var ensam i stora staden försökte han få en viss flicka att värma honom under natten, något som snabbt avstyrdes då hon var (och är) upptagen. De blev istället snabbt väldigt bra vänner, vilket inte var så populärt hos T. För mig är A som en gay kompis som inte kommit ut ur garderoben och tänder väldigt mycket på tjejer (helt enkelt en gay-straight kille). För T är A killen som vill ha hans tjej (vilket faktiskt inte är fallet).

Första gången de träffades var A rädd för att T skulle slå ner honom, och T var väldigt ointresserad av A. Om jag inte har helt fel finns nog en del av denna rädsla kvar. Men eftersom A är en välfigt kär vän till mig och eftersom jag skulle vilja para ihop honom med min underbara syssling,(om det inte var för att hon fått jobb på ett kryssningsfartyg) vill jag ju såklart att de skall komma överens.

Så, eftersom ni, som ni båda skriver nedan, tycker så mycket om att kramas. kan ni då inte bara krama varandra så är problemet löst och ni ha dessutom motbevisat mig!

kärlek till världens bästa pojkvän, en underbar vän och alla andra där ute ;)

2 kommentarer:

  1. du är alldeles för snäll!!

    SvaraRadera
  2. Jag vet hjärtat, det är bara du och jag som har den ocensurerade versionen ;P haha oj det låter ju som om vi gjort ngt!!

    SvaraRadera