onsdag 18 november 2009

Handlingslös

Sent sent sent, och jag ska upp om knappt 5h, så tyvärr inget långt inlägg idag, och inte heller skall jag ta mig an det ämne jag kom på idag på jobbet. Lova dock att skriva imorgon!

måste dock kommentera mitt håravfall, (alltså att jag numera har kort och brunt hår :p) som några vet så var T's första kommentar "det är ju fint framifrån". Detta har numera bytts ut till, "det är nog tom finare". får se om detta statement håller sig länge eller om det ännu en gång byts ut snart.

nu verkar det som att lite folk börjar läsa vad jag skriver, vilket jag tycker är skitkul! och S, vi saknar dig med!! speciellt när vi idag hade ett S-trycker-upp-sig-mot-bilfönstret-samtal (för den oinvigde, ett "barnförbjudet" samtal) hehe, men vi lovar att uppdatera dig när du är tillbaka!

Massor med kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar