måndag 19 april 2010

Frack


Igår gick jag och mina syskon egenom farmors gamla kläder. Det var sånt som vi skulle kollat på tillsammans med henne som hon sparat. jag och min syster yster hittade bla en goorgeous klänning, som jag fick med mig hem, men vi kommer att dela på. Vi hittade även vår gamlamorfars gamla frack, och gamla värnpliktsjacka, som passade perfekt på min käre bror. Var tvungen att lägga upp kortet, plus två till som jag hittade på mobilen!
1.Tillta

2.S har somnat under bordet hos MM! (tur att hon bara läser 2 bloggar)

3.Min snygge bror i gammelfarfars frack

(han kommer bli så glad att jag la upp det)

kärlek Becks


4 kommentarer:

  1. JA men nu läser S ju alltid 3!!!!
    Men de sånt man får ta när man har en syster som bloggar så bra!!
    o första bilden vet ja även en annan sida du kan lägga upp den på!!

    SvaraRadera
  2. Ja men nu läser ju S alltid 3!!!!!
    Mycket stilig bild på brorsan, men det är sånt man får ta när syster bloggar så bra!!
    å sen vet jag vart den första bilden även kan läggas upp på fören "sida" en lagom "fin" bild tycker jag!!!

    SvaraRadera
  3. ojoj var lite ivrig trodde mitt inlägg försvann... men de fastande tydligen bara på vägen.... men nu kommer mitt tredje, måste erkänna att jag är lite stolt!! haha or not...

    SvaraRadera
  4. JAG LÄSER JU NU LR HUR!!

    måste det vara en sån procedur för att skriva kommentarer...skulle nog finnas fler annars.

    pussigull

    SvaraRadera