lördag 3 april 2010

GLAD PÅSK!!

Jag älskar älskar älskar påsken!! Så är ledsen att jag inte är hemma. Vill ha påskägg, påskbrasa, äggtoddy och släkt! Sitta och titta på när alla äter lax och sill och skaka på huvudet, medan min kära kusin gör det samma åt mig för att jag bara håller mig till köttbullar korv och spenat.

Sedan leka jage med mina småsyskon på åkern medan brasan brinner (kommer alltid vara barn) Lite ledsen att jag inte fått något påskägg faktiskt. Många har fått med sig av sina föräldrar men icke, inte heller av pojkvännen. Men det roligatse är ju faktiskt att ge, och T har faktiskt fått ett. Plus att vi i PG (party gruppen) fixat en påsköverraskning till hela laget. Vi hade skitkul när vi gjorde det så hoppas att laget har lika kul!!

Nu är det dax för frukort!!

Många påskpussar!! Kycklingen (ni kommer förstå sen, iaf några)

1 kommentar: