tisdag 20 april 2010

Gastroskopi...

imorgon är det dax för ännu en gastroskopi, den fjärde i raden tror jag visst! Som tur är kommer jag få vara sövd, så jag slipper vara vaken när de sticker ner en 1cm tjock slang i min hals och ner i magen. Där kollar de sen med kamera och tar ev lite prover, lagom mysigt att vara vaken (vilket jag varit 2ggr, en gång med lugnande)

Så precis som 3e gången så kommer jag nu få vara sövd, men bara jag tänker på det så blir jag nervös.. Och jag känner mig som 10 när jag erkänner att jag skulle vilja ha T där och hålla min hand, vilket jag inte ens sagt till honom då jag vet att han jobbar. Men bara att veta att han var där när jag somnade hade faktiskt känts bättre..

Blir tidigt morgon imorgon, mot vad jag för tillfället är van vid, så god natt!!

Förresten, WOHO!! över 1000 läsare (sen typ januari), visst inte mycket jämnfört med de flesta, men jag trodde bara att 6pers skulle läsa det jag skrev.

love Becka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar