onsdag 21 april 2010

Överlevde!!

haft en slapp dag hemma efter min gastroskopi och nu ska vi snart på bio!!

Har skitont i halsen, blir väl så när folk sticker ner saker i den (jag vet vad du tänker A) men är iaf inte groggy längre :)

Resultatet är att jag inte kan prata lika mycket, vilket T tycker är en win win situation, vilket jag kan hålla med om då jag fått choklad och cola. (som jag dock betalade själv för)



Nu blir det äntligen Avatar 3D, som vi försökt få biljetter till länge, var nästan fullt idag med, eller jag de bra platserna var borta. Men det kommer bli awesome, för MM! (som precis ringde)jag kommer få popcorn :)

hes kärlek, Beckis

2 kommentarer:

  1. alltid dessa påhopp på oskyldiga mig!! vet inte om jag tycker om dig längre!
    Sen kan jag bara säga till T att passa på att njuta de få dagarna som din minskade talförmåga håller i sig:)

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att du återfick talförmågan snabbt!
    <3

    SvaraRadera