tisdag 6 april 2010

Ny dag, nya (shopping) möjligheter!!

Ja, idag var dagen med strot S, shopping dagen!! Men låt oss ta det från början!!



Dagen började med att vi bytte hotell till det officiella tävlingshotellet. Detta ligger lite längre från ishallen, men lite närmare Target, vår supersupermarket, och Chillis, vår favoritrestaurant. Dubble Trees, vårt nya boende, tillhör Hilton famlijen, så det är fina grejor ;) tyvärr ingår inte internet på rummet, så för tillfället sitter vi i lobbyn.. och tyvärr har vi lyckats få ett rum lite långt ifrån de andra, så det är tur att vi har så kul ihop jag och E! (och är vältränade så vi orkar gå till de andra ;P)



Så iaf, till det viktigaste... shoppingen. Vi åkte till en outlet 40min från där vi bor och spenderade några timmar springandes i affärer. Gjort några riktigt bra köp, blir så när man bara impulshandlar för att man inte har tid att tänka efter.. Nedan ser ni ett kort på alla mina och Es inköp från outleten men även från ett mall vi åkte till. och imorgon väntar ännu ett, blir dock inte lika lång shopping, för det är verkligen energikrävande!



Snart dax att sova!! Kärlek, Becks

4 kommentarer:

  1. haha tror inte de slår min o S shopping idag!!
    vi var grymma!! men ja ser fram emot morgondagen fast just just just nu vill bara mina ögon sova...

    SvaraRadera
  2. Jag shoppade nog ändå smartast! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag måste säga att det låter som en riktigt trevlig shopping-resa ni är iväg på! Händer det något annat spännande på resan eller är detta den viktigaste biten? :P

    SvaraRadera