tisdag 16 februari 2010

Alla hjärtans talang semlor

Insåg i söndags att jag aldrig fått ett alla hjärtansdag kort, vad jag kommer ihåg, av en pojke. Bättring T!! men då jag spenderade hela kärleksdagen i hallen blev det ändå inget firande. Den kom idag istället, Ts alla hjärtansdag överraskning Jag förstod inte förrän vi var där vad vi skulle göra, vi kollade på inspelningen av Talang 2010!! Var skitkul!! Ganska så segt mellan bidragen, men några var riktigt bra! Var dessutom kul att se hur det är när de spelar in program.

Förrutom det så har jag gjort egna semlor idag, med egen mandelmassa, T var väldigt glad. Har helt enkelt varit en sån där dag när man gör saker för varandra och tillsammans. Välbehövligt, välförtjänt?

Det pratas ofta om att alla hjärtansdag bara är ett kommersiellt jippo. Men sen så läser man om killen som blev mördad vid en bankomat i helgen, och tänker på allt jävla elände det pratas om hela tiden. Då är dagar som den inte så dåliga, vi behöver nog rentutav fler. Inte för parens skull, utan för att vi nog alla kan behöva så mycket kärlek som det bara går. Så även om alla hjärtansdag är förbi, fortsätt att sprida så mycket kärlek som möjligt. Du behöver ingen speciell dag för att skriva ett kort till din vän, eller den du älskar, och berätta hur mycket du tycker om henne/honom.

All all kärlek!! Becka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar