lördag 27 februari 2010

Att bo eller inte bo...

MM! kom till en insikt härom dagen, vi skulle inte kunna bo tillsammans. Te.x nu på SM, eller någonsin? Vi har nämligen ett handikapp, vi bråkar som syskon! Hon har nämligen två duktiga småsyskon som aldrig bråkar med henne, så nu fyller jag hennes jobbiga-lillasyster-(storasyster?)-kvot...

E och jag bor bra tillsammans, ingen av oss kan sova med tröja på oss. Detta kom vi fram till första gången vi sov tillsammans, vi klarade inte mer är tio min innan vi började bli för varma (valde noga att inte skriva började svettas). Vilket ledde till att vi båda ogenerat slängde av oss.

Detta har i sin tur fortsatt i en ogenerad relation mellan mig och M, då vi brukar bada tillsammans så fort vi har ett badkar. Tyvärr aldelles för sällan med ett glas vin till ;) Nu bor jag med både M och E, hur mysigt som helst!

Någon som jag dock väldigt gärna vill bo med någon gång är S, som jag råkade dissa när hon frågade om vi skulle göra det någon gång. Så där får jag jobba upp mig, kanske inte hoppa ner i badkaret med henne men ngt ska jag nog kunna hitta på...

Nu är det omladdning som gäller, right girls!!

1 kommentar: