söndag 28 februari 2010

Snabbis...

Min underunderunderbara pojkvän drog i förrgår kväll upp arslet ur soffan och tog sig till mina föräldrar, bara för att lämna det trådlösa internetet till mig. Detta leder i sin tur till att jag kommer kunna vara inne på nätet heeeela hemvägen. Behöver jag säga att han är bäst?

Just nu sitter vi på bussen igen påväg till hallen och mot ett grymt långa!! kort och kompakt gulddag skulle jag vilja säga :)

Dessutom, S och MM, så tog jag en karta över Sthlm för att kolla på när jag kommer hem! Jag vet vad ni tänker, hur kan någon som är så världsvan som jag inte kunna sthlm som baksidan av min egen hand? ;p Svaret är att jag satsar på lite större, lite bättre städer ;P haha!

Så, alla där hemma, håll tummarna för ett toppenåk så uppdaterar jag senare!!

Love Becka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar