söndag 21 februari 2010

Att-inte-göra

Tre på en dag! jag vet, försöker verkligen slippa att packa upp mina lådor...

kollar på how i met your mother, så underbar! Är det avsnittet där Barney skall göra allt som Ted säger att han är för gammal för att göra och Ted skall göra allt Barney säger att Ted inte är tillräkligt gammal för att göra. Så jag började tänka.. vad är jag för gammal för? inte så mycket faktiskt, men här är min lista.

  • Bada med kläderna på i poseidonfyllan
  • Springa runt på avenyn flaxandes med skorna i händerna och sjunga "Jag kan dansa, jag har jättestora bröst" (behöver jag säga att det faktiskt hänt? inte så nykter där heller..)
  • Gå på tecknad film på bio (En av de få saker T bestämt sig för att han inte är för gammal för)
  • Spela musik högt på mobilen på bussen.
  • Använda hårmascara, eller drömma om att färga håret mörkblått med turkosa slingor.
  • Göra egna filmer med mina vänner (japp, det har hänt, flera gånger)
  • Skaffa brevvän, jag vet ju att jag aldrig svarar, dax att lära mig det nu
  • Spela sanning eller konka
  • Öva mig på att kyssas på min egen arm (behövs ingen övning längre;) )
  • Ha magtröja (kommer jag få äta upp det när magtröjor blir på modet igen?)

...hmm kommer inte på ngt mer just nu.. Dock var ju deras punchline att man aldrig blir för gammal, vi får väl se ;)

skall sova på saken, kom gärna med förslag!!

kärlek kärlek, nu blir det nog inga fler idag!

1 kommentar:

  1. Magtröjorna kommer stort i sommar, så hoppas du är redo!

    SvaraRadera