söndag 28 februari 2010

Att bita i guld

Beautiful!! Skitfint långa genomfört, mission accomplished, SMguld!

Nu är vi tillbaka hem till världens bästa stad, Göteborg!! Bussen är full, to.m av mina föräldrar. Just nu ser jag sthlm rulla förbi och det är vackert! Inte staden då, utan just det att den rullar förbi. Jag skall egentligen inte snacka skit om vår huvudstad, knappt varit här, men som born and raised gbgare kan jag ju inte erkänna att staden kanske är helt ok.

För tillfället är jag bara trött och cola sugen, coca cola... Och jag är väldigt glad för att jag skall få komma hem till min säng, som trots att den har en glipa är mkt bättre än den jag sovit på i helgen. Den känns nämligen inte som att sova på ett golv!

Men nu, först av allt, så måste jag börja öva. Öva på att bita i guld. Det kommer behövas på VM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar