fredag 19 februari 2010

snö snö snö...

Det är som en vit vägg utanför fönstret... egentligen borde jag väl spy på mer snö nu, men jag tycker faktiskt det är lite mysigt. T gör det inte. Han har en go match på heden att spela ikväll, får se om jag går på den som planerat. Jag och min kära pappa hade tänkt ta oss dit med lite spetsad varmchoklad, men känner jag min fader rätt är han inte den som trotsar vädergudarna i första taget.

ikväll hoppas jag få med min syster yster ut och åka pluka! T vill nämligen inte (inget glatt barnasinne kvar där inte).

Skall försöka flytta lite i helgen med så jag har städat idag. Inte MM! standard ännu, men det kommer bli...nån gång...

haha, ha en underbar helg!!

precious love! Becka

2 kommentarer:

  1. Haha! Det är inte lätt att få MM!-standard... ingen idé att ens försöka;)

    SvaraRadera